Home > News > Frank Boeijen – theatertour met nieuw album ‘Liefde &Moed’

Frank Boeijen – theatertour met nieuw album ‘Liefde &Moed’

frank boeijen - liefde en moed Frank Boeijen gaat vanaf 13 februari een theater tour verzorgen bij zijn nieuwe album ‘Liefde en Moed.‘ De shows lopen tot eind april, waar hij Nederland en België zal aandoen.

Op het album staan tien nummers, waaronder een gedicht van Gerrit Achterberg. Vanf begin deze maand verkrijgbaar en nummers zijn online te beluisteren.

Op de cd wordt hij begeleidt door Ton Snijders, Charles Nagtzaam, Martin de Wagter en Rens van der Zalm. Boeijen zegt hierover: “Ik heb tijdens de voorbije theatertour ontzettend genoten van het samen musiceren en dat gevoel, de magie die soms onverwacht ontstaat tijdens het spelen, wilde ik ook absoluut vastleggen.”

Zanger Stef Bos zegt over dit album: “Vanaf het eerste nummer al keerde ik terug naar een wereld die verstild is en waarin de schoonheid van het detail het wint van het circus dat ons soms omringt. Toen ik de cd beluisterd had bevond ik mij op een eiland van rust in een doorgedraaide tijd. Er zijn niet veel cd’s die dat met mij kunnen doen.”

Tracklist

1 Vragen Wonen Overal
2 De Ogen Van Haar Moeder
3 Jij Verwarmt Mijn Hart
4 Overal Bleef Er Iets Achter
5 Vervulling
6 Liefde & Moed
7 Helpende Handen In Dromen
8 Ze Keek Naar Het Landschap
9 Nergens Meer Alleen
10 Een Zee Van Tijd

Theater tour

13 februari: Schaffelaartheater – Barneveld
16 februari: Diligentia – Den Haag
17 februari: Chassé theater – Breda
22 februari: Rabotheater – Hengelo
23 februari: De Oosterpoort – Groningen
27 februari: Vooruit – Gent (B)
2 maart: Zaantheater – Zaandam
4 maart: De Kleine Komedie – Amsterdam
6 maart: Schouwburg Orpheus – Apeldoorn
7 maart: Theater de Vest – Alkmaar
8 maart: Musis Sacrum – Arnhem
16 maart: De Harmonie – Leeuwarden
19 maart: Oude Luxor theater – Rotterdam
22 maart: Stadsschouwburg – Nijmegen
23 maart: Stadsschouwburg – Nijmegen
27 april: Ancienne Belgique – Brussel (B)
28 april: De Roma – Anwerpen (B)

Meer informatie, kaartverkoop en Frank Boeijen: http://www.frankboeijen.nl

Categories: News Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

